חיפוש

קטגוריות

למה לי עוזרת אישית?

עוזרת אישית לעסקים

מזל טוב, פתחתם עסק! והוא גדל וגדל, ופתאום אין זמן לטפל בכל המשימות הקטנות והמעצבנות שהעסק מביא איתו. עוזרת אישית שתעשה עבורכם את כל שירותי האדמיניסטרציה והמזכירות נשמע כמו אגדה- לעשירים בלבד. אז זהו, שלא. כשעובדים עם מנהלת משרד שעושה עבורך שמיניות באוויר אתם היחידים שקובעים כמה לשלם. ממש כך- בעל העסק, אתה ואת, עצמאי ועצמאית, אתם היחידים להחליט אם העוזרת האישית שלכם תעבוד שעה, שעתיים או 5 שעות ביום. צוות ההדרכה של שמיניות באוויר ריכזו כאן את כל התשובות לשאלות הרבות של בעלי ובעלות עסקים קטנים.

למה שלא אגייס פקידה שתעשה את העבודה הזו?

זו שאלה מצויינת. כשמגייסים פקידה או עוזרת אישית באופן עצמאי צריך לקחת בחשבון את המגבלות. נתחיל מהגיוס עצמו- זוהי עבודה שלוקחת ימים ולעיתים שבועות וחודשים למצוא עובד או עובדת נאמנה, חרוצה והכי חשוב מנוסה ומקצועית. אבל בואו נדבר על מה שחשוב באמת- כסף. שכר עבודה של עובדת במשרה חלקית/ שעתית כולל בתוכו תשלומים רבים והפרשות הכלולים ביחסי עובד מעביד. חוזה, הצעת שכר, הכשרה, הדרכה, התאמות, ימי חופשה, מחלה- כל אלו, לא בבית ספרנו. העוזרת האישית שלך תקבל תלוש שכר מסודר עם כל התנאים (המעולים). ההדרכות, הסינון המקצועי, הגיבוי בעת חופשה והצוות המקיף (כמו הנהלת חשבונות, משאבי אנוש ושיווק) עלינו לגמרי.

איך אדע שהעוזרת האישית מתאימה בדיוק לעסק שלי?

מנהלת משרד או עוזרת אישית חייבת להיות עם מומחיות במספר עולמות תוכן כדי להחשב בעינינו “תותחית רצינית”: שירותית, אסרטיבית אך רגישה, בעלת ראייה מערכתית, יכולת ניהול פרוייקטים ותעדוף משימות, שיווקית, פותרת בעיות ומציעה פתרונות, כנה, אמינה, מתפקדת מעולה בלחץ, טובה בבירוקרטיה, לא שוכחת משימות קטנות ועם הרבה אהבת אדם.

אפשר לנבא הצלחה והתאמה! כל העוזרות האישיות, מנהלות המשרד והפרוייקטים בשמיניות באוויר למדו לפחות תואר אחד ועבדו בחברת הייטק, סטארטפ או ארגון מוכר בתפקידים משמעותיים הקשורים לפרוייקטים, משאבי אנוש ואדמיניסטרציה (יש גם את נועה שהגיעה ממשרד פרסום ענק, וזה ערך מוסף שאתם לא מתארים). אנחנו לא מתפשרים על פחות, וזו הסיבה שהחיבורים שאנחנו עושים הם מדוייקים.

 

עוזרת אישית בפרילנס, על מה היא אחראית?

ניהול יומן, גבייה, הצעות מחיר, שירות ושימור לקוחות, הנהלת חשבונות, טיפול ומענה ללידים, שיווק וניהול עמודי פייסבוק, תיאומים, סידורים אישיים, בירוקרטיה ומשימות יום יומיות. בקיצור- כל מה שהעסק שלכם דורש מכם כדי לצמוח אבל אין לכם זמן לטפל בו. לכולנו יש את המשימות שמעצבנות אותנו במהלך היום ואנחנו מפנטזים שמישהו יעשה עבורנו רגע שמיניות באוויר וזה יטופל. פשוט ככה. שירותי מזכירות לעסקים קטנים של שמיניות באוויר זהו פתרון מושלם למי שמחפש אנושיות ומקצועיות ללא פשרות.

מתלבטים? אין שום בעיה, אנחנו מבינים לחלוטין. הזמן שלכם חשוב לנו. בואו נראה איך אפשר להוריד מכם את העומס בצורה שתתאים לכיס כמובן.